Vasario 6, 2023

5 Valentino dienos idėjos, kurios padės nustebinti pirkėjus

Valentino diena – ne tik romantiška porų šventė. Tai gali būti puiki proga el. parduotuvėms priminti
apie save ir priversti klientus įsimylėti jūsų prekės ženklą iš naujo!

Blog post 01

Nutarėme pristatyti net 5 smagias ir praktiškas idėjas, kurios padės nustebinti klientus Valentino dienos proga, bei paprastą apsipirkimą pavers išties ypatingu. Nuo kruopščiai apgalvotų smulkmenų iki malonių šventinių akcijų – šios idėjos padės pirkėjams jaustis įvertintiems, o Jūsų prekės ženklui išsiskirti.

1: Išskirtinis užsakymo dėžutės papuošimas

Papuošti užsakymus švenčių proga yra išbandytas būdas maloniai nustebinti pirkėją. Ant pakuotės galite priklijuoti širdelės formos lipduką, perrišti ją rausva juostele ar papuošti kitu Valentino dienos atributu. Užsakymus, siunčiamus artėjant Valentino dienai, verta supakuoti į rožinį arba raudoną vyniojamą popierių – tai pakuotei suteiks šventiškumo ir išskirtinumo.

Jeigu norite užmegzti dar asmeniškesnį ryšį su klientais, prie užsakymo pridėkite šventinį atviruką ir palinkėkite pirkėjams jaukios ir įsimintinos Valentino dienos.

2: Šventinis nuolaidos kuponas

Dar vienas paprastas būdas nustebinti savo pirkėjus (o kartu – ir padidinti jų aktyvumą) yra nuolaidų kuponas būsimiems apsipirkimams, kurį galite pridėti prie paruošto užsakymo.

Tai netikėta ir maloni dovanėlė klientui, o tuo pačiu – paskatinimas pakartotinai apsilankyti Jūsų el. parduotuvėje bei įsigyti papildomų prekių.

3: Dovanėlė prie užsakymo

Artėjant Valentino dienai, pradžiuginkite pirkėjus ir prie užsakymo pridėkite mažą dovanėlę: tai gali būti kokybiško šokolado plytelė ar saldainis.

Saldumynų parduotuvėse galite įsigyti visą maišą šokoladukų vos už keletą eurų. Taigi tai būtų tikrai nebrangus, tačiau malonus ir apgalvotas padėkos gestas artėjant šiai šventei.

4: Nemokamas pristatymas Valentino dienos proga

Nemokamas pristatymas Valentino dienos proga yra puikus būdas paskatinti klientus vėl sugrįžti į Jūsų parduotuvę. Taip pat – tai galimybė apie save priminti socialiniuose tinkluose, bei kitose platformose ir parodyti nuoširdų dėmesį savo klientams.

Jei norite užtikrinti, kad pirkėjai visas įsigytas prekes gautų laiku, tai verta pasirūpinti, kad ši akcija truktų bent 3 dienas ar net visą savaitę iki Valentino dienos.

5: Dovanų pakavimo paslauga

Kartais pamirštamas svarbus šios romantiškos šventės aspektas – dovanos įpakavimas. Nemažai žmonių nemoka ar tiesiog nenori patys užsiimti dovanų pakavimu, todėl el. parduotuvės gali už nedidelį pasiūlyti mokestį šią daugeliui aktualią paslaugą. O jei kartu suteiksite dar ir nemokamą pristatymą, tai tokia akcija gali kaip reikiant išjudinti Jūsų naujų metų pardavimus.

Tiesa, kaip ir nemokamam pristatymui, taip ir šventiniam užsakymų įpakavimui reikia pasiruošti iš anksto. Apie tai verta komunikuoti per socialinius tinklus, kad Jus pamatytų kuo didesnis pirkėjų srautas.


Tikimės kad pasinaudoję mūsų idėjomis užmegsite dar tvirtesnį ryšį su pirkėjais. Svarbiausia – kad klientai jaustų išskirtinį dėmesį ir jų apsipirkimo patirtis būtų įsimintina: juk Valentino diena yra idealus metas išreikšti savo klientams rūpestį, dėmesį ir dėkingumą. Kartu tai – galimybė padidinti pardavimus, todėl tuo turėtų pasinaudoti visi el. prekybos verslai.

Linkime laimingos ir sėkmingos Valentino dienos!