Sausio 6, 2023

4 priežastys, kodėl el. parduotuvių logistiką verta patikėti 3PL sandėliams

Šianden pradėti ekomercijos verslą – paprasčiau nei bet kada anksčiau. Internete galime rasti daugybę naudingos informacijos: nuo Facebook grupių iki mokymų, kuriuos siūlo vienas už kitą geresni ekomercijos ekspertai.

Blog post 01

Iš pradžių el. parduotuvių savininkai mėgina viską daryti patys. Tačiau su laiku pastebi jog ekomercija tai kompleksiškas verslas, kurio kiekvienam aspektui prireikia vis daugiau laiko, žinių ir kompetencijos. Dėl to daugybė aukančių ekomercijos įmonių pasirenka “outsourcinti” dalį savo veiklos funkcijų. Šiandien labai populiarėja logistikos “oursourcinimas”, kai el. parduotuvės savo logistiką patiki profesionaliam 3PL fulfillment’o sandėliui.

Žemiau apžvelgiame esmines priežastis, kodėl įmonės renkasi šį verslo modelį:

1. Mažesnės išlaidos.

Logistikos perkėlimas į 3PL sandėlį įmonėms leidžia sumažinti verslo kaštus. Dauguma 3PL sandėlių savo paslaugas teikia pagal “pay-as-you-go” atsiskaitymo principą. Tai reiškia, kad įmonės moka tik už tai, ką tą mėnesį sunaudoja.

Pasirinkus šį modelį, neteks nuomotis brangių sandėliavimo patalpų, jaudintis dėl šildymo kainų, diegti brangios sandėlio valdymo sistemos, samdyti darbuotojų ir juos apmokyti. Tuo pasirūpins profesionali 3PL sandėliavimo paslaugas teikianti įmonė. Tai ypač patogu: klientas mėnesio gale gauna tik vieną paprastą sąskaitą

2. Efektyvesnis darbas.

3PL sandėliuose naudojamos pažangios technologijos. Dauguma procesų, kuriuos nedidelės el. parduotuvės dažnai atlieka rankiniu būdu, čia yra automatizuoti.

Naudojant modernias sandėliavimo sistemas, 3PL sandėlys ne tik mato visus el. parduotuvės užsakymus, bet ir realiu laiku parduotuvei perduoda visų sandėliuojamų prekių likučius. Tai yra ypač patogu betkuriai ekomercijos versle. Šių sistemų dėka sandėlio komanda tiksliai žino kur yra laikoma kiekviena parduotuvės prekė ir kaip jiems greičiausiai surinkti iš parduotuvės gaunamus užsakymus. 

Technologijų naudojimas bei ilgametė patirtis lemia didesnį užsakymų priėmimo, paruošimo, bei išsiuntimo efektyvumą, o klaidų tikimybę sumažina iki minimumo.

3. Maksimalus lankstumas.

3PL fulfillment’o sandėliai turi daug didesnius resursus nei pavienės įmonės, kas jiems leidžia nesunkiai prisitaikyti prie kiekvieno kliento individualių poreikių.

Pavyzdžiui, planuodamos akcijas ar naujų produktų įvedimą į rinką, įmonės gali lengvai padidinti arba sumažinti savo sandėlio poreikius, neinvestuojant į papildomą infrastruktūrą ar personalą. Tai el. parduotuvių savininkams leidžia lengviau planuoti verslo augimą, nesukant galvos dėl to, ar sandėlio infrastruktūra bus pakankama aptarnaujant išaugusius parduotuvės pardavimus.

4. Daugiau dėmesio pagrindinei veiklai.

Antraeilių įmonės funkcijų “outsourcinimas” – kaip logistikos perkėlimas į 3PL fulfillment’o sandėlį – ne tik taupo laiką ir išteklius, bet ir leidžia efektyviau pasirūpinti būtent tais verslo aspektais, kurie jam atneša didžiausią pridėtinę vertę. Įmonės gali sutelkti dėmesį produktų gamybai ir vystymui, marketingo turinio kūrimui, ar bendravimui su klientais.


Akivaizdu: logistikos paslaugų perkėlimas į 3PL fulfillment’o sandėlį ekomercijos įmonėms suteikia visapusiškos naudos. Nuo išlaidų sumažinimo, efektyvaus užsakymų tiekimo, iki lankstaus, bei dinamiško sandėliavimo sprendimo. Visgi svarbiausia – šis unikalus modelis nuima didžiulį krūvį nuo įmonių pečių. Jis leidžia sutelkti dėmesį į darbus, kurie verslui atneša didžiausią naudą.