Gruodžio 11, 2022

Nemokami produktų pavyzdžiai jūsų marketingo strategijoje. 5 lengvos idėjos.

Visi ieškome būdų, kaip pritraukti naujų pirkėjų į savo el. parduotuves. Vienas iš rečiau minimų būdų yra leisti jiems išbandyti jūsų siūlomus produktus nemokamai.

Blog post 01

Atiduoti produktus? Nemokamai??

Taip, tai gali nuskambėti kiek neįprastai, tačiau praktika rodo, jog “nemokamų pavyzdžių” kampanijos yra laiko patikrintas būdas padidinti el. parduotuvės pardavimus ir užsiauginti lojalių klientų ratą. 

Nemokami mėginiai arba produktų pavyzdžiai yra tema, su kuria mes kasdiena susiduriame Shipaway sandėlyje. Mes pakuojame užsakymus daugybei el. parduotuvių, taigi matome kokias akcijas jos naudoja ir kada. Žemiau pasidalinsime 5 geriausiomis idėjomis kaip tokias “nemokamų pavyzdžių” kampanijas ir jūs galite panaudoti savo el. parduotuvėje.

Taip pat apžvelgsime 2 appsus skirtus Shopify ir WooCommerce platformoms, su kuriais galėsite tokias kampanijas nesunkiai susikurti ir jūs.

5 kampanijų idėjos

1. Palepinkite savo lojaliausius klientus

Grįžtantys klientai yra aukso vertės, tačiau jie neatsiranda tiesiog iš niekur. Sėkmingiausios el. parduotuvės naudoja daugybę marketingo triukų naujiems klientams pritraukti ir juos išlaikyti. Vienas iš jų yra lojalių klientų palepinimas dovanėlėmis ar nemokamais produktų pavyzdžiais.

Taigi, lygiai taip pat ir jūs galite savo parduotuvėje sukurti automatizuotas kampanijas, kurios trečią ar penktą kartą grįžtantiems pirkėjams automatiškai pridėtų nemokamų produktų pavyzdžių ar nuolaidų kuponą sekančiam apsipirkimui.

Palepinti galite ir tuos pirkėjus, kurie išleidžia daugiau, nei jūsų vidutinis klientas jiems prie užsakymo pridedant keletą nemokamų smulkmenų. Juk gauti daugiau negu tikėjais yra visada malonu, o jums tai yra nebrangi galimybė užsitikrinti jog pirkėjas sugrįš pakartotiniems apsipirkimams.

2. Paskatinkite grįžtančius klientus išbandyti daugiau produktų.

Grįžtantys pirkėjai rodo, jog jie jau mėgsta jūsų brandą bei produktus, taigi tai yra puiki galimybė pasiūlyti jiems išbandyti ir daugiau jūsų parduodamų produktų. Galite atsižvelgti ką jie dažniausiai perka ir įdėti nemokamų pavyzdžių, kurie derėtų prie jų perkamų prekių. Pavyzdžiui galite įdėti drėkinamąją kauke, jei matote, kad pirkėjas vis sugrįžta įsigyti įvairių veido kremų.

Pirkėjams tai bus maloni staigmena, kuri tikrai neliks nepastebėta. O svarbiausia, jog sekantį kartą jie bus daug labiau linkę užsisakyti papildomų prekių iš jūsų el parduotuvės.

3. Puikus būdas testuoti naujų produktų idėjas

Galvojate atsivežti naujų produktų, bet nežinote, ar jie bus paklausūs tarp jūsų pirkėjų? Tai klausimas, kurio klausia kiekvienas pardavėjas.

Tokiu atveju jūs galite paprašyti gamintojo keletos pavyzdžių, o jei jie neturi, tada paimti nedidelį kiekį mažiausio tūrio produktų ir išbandyti jų paklausą  įdėdami juos nemokamai savo pirkėjams.

Savaitės - kitos bėgyje pasidarykite apklausą savo socialinėje medijoje ir pasiklausti ką gi apie šiuos produktus mano jūsų keli “laimingieji”, kuriems teko proga juos išbandyti.

Jei prekė patiko - vadinasi galite ramiai užsisakyti didesnę partiją, nes su visais švytinčiais atsiliepimais ji garantuotai išsiparduos. Jei ne - sakote ačiū ir toliau ieškote naujų produktų, kuriuos galėtumėte pasiūlyti savo auditorijai.

4. Paskaninkite naujų produktų “launchus”

Jūs planuojate naujo produkto “launch’ą” ir aišku norite, kad jis būtų sėkmingas. Viena iš dažnai naudojamų taktikų yra pridėti kokią nors dovanėlę, kurią pirkėjai gaus įsigyję jūsų naujausią produktą.

Norite sukurt dar daugiau intrigos? Galite limituodami tokių dovanų kiekį. Pavyzdžiui nustatykite jog dovanėlę gaus tik pirmieji 30 ar 100 pirkėjų.

Tokie “paskaninimai” subtiliai paskatins jūsų sekėjus nedelsiant išbandyti naujausią produktų liniją.

5. Kai galiojimo data einą į pabaigą, o nauja partija jau pakeliui

Mūsų sandėlio sistema seka sandėliuojamų prekių galiojimo datą, o vienai ir kitai produktų linijai einant į pabaigą, ji automatiškai apie tai informuoja mus ir mūsų klientus. Tokias prekes klientai dažnai pasirenka išsiparduoti su nuolaida, tačiau kitais atvejais jie jas tiesiog atiduoda nemokamai savo lojaliausiems pirkėjams.

Iš vienos pusės tai gali pasirodyt brangu, tačiau jei paskaičiuoji ilgalaikio kliento vertę, greitai supranti, jog tokia kelių eurų investicija yra vieni niekai palyginus su tuo, kiek tokį klientą parduotuvei kainuoja prisitraukti per reklamą.

Apžvelkime appsus

Na ką gi, o dabar pasiraitokime rankoves ir pažiūrėkime, kaip tokias kampanijas jūs galite susikurti savo el. parduotuvėje?

Shopify

Logo Shopify

Naudojantys Shopify platformą turi kelis skirtingus būdus, kaip pridėti nemokamus produktus prie pirkėjų užsakymų. Mes apžvelgsime du.

Pirmu atveju galima naudoti Shopify platformoje esantį “Automated Discounts” įrankį.

Jis yra nemokamas ir tikrai paprastas naudoti, kas yra didelis pliusas pradedantiems. Jis gal ir neturi visų blizgių features, kuriomis gali pasigirti kiti appsai, tačiau pradžiai jo pilnai pakanka jei jūs tiesiog norite išbandyti tokias kampanijas.

Pabandykime greitai peržvelgti kaip juo naudotis.

Taigi Automated Discounts randame kairiajame meniu paspaudus ant Discounts, tada pasirenkame “Automatic discounts” tabą ir ten spaudžiame “Create automatic discount”.

Shopify 01

Čia yra trys tipai, kaip galima naudoti “Automated Discounts” ir mus domina būtent trečias - “Buy X get Y”. Vadinasi pirkėjui perkant vieną prekę, jie automatiškai gauna kažkokią antrą prekę.

Shopify 02

Toliau matome dvi opcijas, kur galite pasirinkti kokiu principu veiks jūsų kampaniją. 

Shopify 03

“Minimum quantity of items” - reiškia jog ji aktyvuosis, kai pirkėjas įsidės tam tikras prekes į savo krepšelį. Šis būdas puikiai tinka naudoti naujų produktų paleidimo kampanijoms, kai perkant jūsų naują prekę X, jūs galite “paskaninti” pirkėjo krepšelį automatiškai pridėdami nemokama dovana Y. Belieka tik nurodyti kokius produktus perkant ši akcija įsijungia ir kuriuos produktus jūs norite prie tokių užsakymų pridėti.

Tuo tarpu “Minimum purchase amount” - opciją galima naudoti, kai norite pirkėjams automatiškai pridėti kažkokią dovanėlę, jiems išleidus jūsų nustatytą pinigų sumą.

Antru atveju, galima naudoti vieną iš kelių Shopify apps’ų. 

Didžioji dalis appsų yra mokami, tačiau jie gali pasiūlyti daugybę papildomų funkcijų, kurios yra naudingos didesnėms parduotuvėms turinčioms didelį produktų katalogą ir tuo pačiu metu vykdančioms kelias skirtingas akcijas

Shopify 04

Mes apžvelgėme galybę Shopify apps’ų, pasitarėme su klientais ir galų gale apsistojome ties Free Gifts BOGO. Žemiau pateikiame keletą aspektų, dėl kurių mums patiko šis apps’as:

  • Dovanos pasirinkimas
    Vietoj to, kad jūs pirkėjams priskirtumėte kažkokią dovaną, su šiuo appsu yra galimybė pirkėjui leisti pasirinkti, kokią dovaną ar nemokamą pavyzdį jie nori gauti su savo užsakymu.

  • Dovanos ikonas
    Yra galimybė prie prekių su dovana pridėti ikoną tam, kad pirkėjai matytų kurios prekės yra su nemokama dovana.

  • Spec. nuorodos
    Galima sukurti nuorodas, kad dovanos matytųsi tik tiems pirkėjams kurie ateina per tokias nuorodas. Tai ypač patogu jei akciją norite pasiūlyti tik tiems lankytojams, kurie ateina per jūsų reklamą.

  • Akcijos grįžtantiems pirkėjams
    Didelis pliusas yra tai, jog akcijas galite pasiūlyti tik savo lojaliausiems pirkėjams. Galite nustatyti jog dovanos būtų automatiškai pridedamos tik 3-ią ar 5-tą kartą sugįžtandiems pirkėjams.

  • Keletas akcijų tuo pačiu metu
    Čia turbūt vienas iš didesnių Shopify Automatic Discounts trūkumų - kad vienu metu gali turėti tik vieną akciją. Su Free Gifts BOGO akcijų kiekis yra neribotas.

  • Kaina
    24.99Eur per mėnesį. Tai nėra pigu, tačiau tikrai verta investicija, jei matote jog tokios akcijos jums pasiteisina. O svarbiausia turėsite profesionalų sprendimą kurį lengva valdyti ir kuris gražiai atrodo jūsų pirkėjams.

WooCommerce

Logo Wordpress

Deja WooCommerce platforma neturi bazinių funkcijų, su kuriomis galėtumėte nemokamai susikurti tokias kampanijas, taigi visiems naudojantiems WooCommerce teks instaliuoti vieną iš daugybės pluginų.

WooCommerce 01

Vėlgi, mes išbandėme ne vieną ir galų gale apsistojome ties Free Gifts. Šio plugino feature sąrašas yra išties ilgas, taigi pabandom žemiau pažymėti keletą kurios būtų aktualiausios mūsų diskutuojamai temai.

  • Automatinis ir rankinis ir dovanų pridėjimas
    Leidžia nustatyti taisykles pagal kurias el. parduotuvė automatiškai prideda pasirinktas dovanas. Taip pat yra galimybė pridėti dovanėles ir rankiniu būdų po to, kai pirkėjai jau yra padarę užsakymą.

  • Dovanos pasirinkimas
    Pirkėjai turi galimybę pasirinkti nemokamą dovaną iš jūsų nurodyto dovanų sąrašo. Šią funkciją galima labai gražiai išnaudoti testuojant naujus produktus. Pasirinktadmi vieną iš kelių pavyzdžių pirkėjai jums aiškiai parodys kurie produktai juos išties domina.

  • Dovanos pagal krepšelio dydį
    Galima nustatyti minimalią krepšelio sumą nuo kurios pirkėjams bus pridėtos nemokamos dovanos.

  • Pirk 2 gauk 1 nemokamai
    Galima sukurti taip vadinamas BOGO (buy one get one free) nuolaidas, kur perkant du produktus trečias yra pridedamas su nuolaida arba nemokamai. Tokios akcijos yra dažnai naudojamos siekiant padidinti pirkėjų išleidžiamą sumą jūsų parduotuvėje.

  • Kaina 
    $49 metams. Tai nėra nemokamai, tačiau teisingai naudojant tokias akcijas ši suma gali daugiau nei atsipirkti per vieną kampaniją.

Pabaigai

Tikimės, kad ši mūsų apžvalga buvo naudinga ir radote naudingų patarimų, kuriuos galėsite pritaikyti savo el. parduotuvėse.

Čia mūsų pirmas straipsnis, tačiau su laiku bandysime pasidalinti ir daugiau savo įžvalgų bei naudingų patarimų, kurie būtų aktualūs pardavėjams, užsiimantiems e-komercija Lietuvoje.

Sekite mus socialiniuose tinkluose, jei norite daugiau sužinoti šia tema.